مدیریت ریموت پارکینگ

مدیریت پارکینگ

سیستم مدیریت ریموت پارکینگ ، امکان مدیریت و کنترل ریموت پارکینگ افراد و واحد ها را برای مدیر فراهم می آورد. علاوه براین امکان کنترل پارکینگ با موبایل را برای ساکنین فراهم می آورد. استفاده از ریموت کنترل برای باز نمودن درب پارکینگ متداولترین روش کنترل درب پارکینگ می باشد.

با استفاده از دستگاه مدیریت ریموت پارکینگ، مدیر ساختمان می تواند به راحتی ریموت واحدهای که شارژ ساختمان را پرداخت نکرده اند غیر فعال نماید.

نقاط ضعف سیستم ریموت کنترل پارکینگ معمولی:

  • عدم امکان از کار انداختن یک ریموت  خاص ( مربوط به یک واحد و یا فرد خاص)
  • نیاز به افراد متخصص برای تعریف ریموت جدید
  • تنها امکان پاک کردن همه ریموتها و نیاز به تعریف مجدد همه آنها

سیستم کنترل تردد هوشمند PROCOND این امکان را فراهم آورده است تا مدیر مجموعه با استفاده از اپلیکیشن موبایل در هر لحظه بتواند مدیریت کامل بر روی دسترسی افراد به پارکینگ داشته باشد.

مزایا و امکانات سیستم ریموت پارکینگ PROCOND:

 

  •  امکان غیر فعال و فعال نمودن ریموت کنترل هر فرد و یا واحد بدون نیاز به داشتن ریموت آن فرد (مثلا اگر واحدی شارژ پرداخت ننماید مدیر می تواند ریموت آن واحد را از کار انداخته و بعدا دو باره آن ریموت رو فعال نماید ، برای انجام این عملیات نیازی به ریموت آن واحد نمی باشد)
  •  امکان مشاهده گزارش تردد افراد ، نام فرد یا واحد و زمان تردد (اینکه چه ساعتی چه شخص یا واحدی درب پارکینگ را باز نموده )
  •  امکان تعریف نمودن ریموت جدید به راحتی و بدون نیاز به دست بردن داخل تابلو دستگاه (کافی است در نزدیکی دستگاه قرار گرفته و با موبایل که از طریق WiFi به دستگاه متصل شده ریموت جدید را تعریف نماییم)
  • مدیریت کامل با استفاده از اپلیکیشن اندروید فارسی ( امکان قفل نمودن درب پارکینگ ( از کار انداختن همه ریموتها) ، تعریف، حذف، غیرفعال نمودن، گزارش گیری و …)
  • امکان باز نمودن درب با موبایل از طریق اپلیکیشن (ساکنین علاوه بر ریموت ، امکان باز نمودن درب پارکینگ با موبایل از طریق اپلیکیشن را خواهند داشت و لذا باز نمودن درب بدون نیاز به ریموت ممکن می باشد)
  • امکان باز نمودن درب با تماس در مدل سیم کارت خور ( با تعریف شماره تلفن ساکنین در دستگاه ، افراد می توانند تنها با یک تماس بدون هزینه و حتی از راه دور درب را با موبایل باز نمایند، ضمنا تمام امکانات مدیریتی مانند غیرفعال نمودن واحد ، گزارش گیری و … برای شماره تلفنها همانند ریموت کنترل وجود دارد) اطلاعات بیشتر

اپلیکیشن کنترل تردد

اپلیکیشن اندروید قابل نصب روی موبایل و تبلت جهت مدیریت و باز نمودن درب

محصولات کنترل و مدیریت پارکینگ :

کنترل تردد وای فای

دستگاه اکسس کنترل دارای وای فای  و اپلیکیشن اندروید ، ادامه …

 

دستگاه کنترل هوشمند

دستگاه کنترلر مرکزی سیستم اکسس کنترل دارای : وای فای ، اپلیکیشن اندروید ، امکان نصب سیم کارت و امکانات حرفه ای و منحصر به فرد مدیریتی ،  ادامه …

اینستاگرام
procond_acc@